[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Kérés

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2019. Jan. 10., Cs, 16:15:28 CET

                                                    Kedves Péter!

      Évekkel ezelőtt ment a film - a spektrum, v. geograp. ch. egyik adóján - az említett Afgán hegyi törzsről. Csak nem emlékszem, hogy ők magukat, vagy a tudomány tartja őket makedón Nagy Sándor katonáinak leszármazottjainak. Hasznos lehet az általad említett Morva kis falu történetét, vagy a környéken esetleg ma is élő Schhaffarsch-okat meginterjúvolni, mit is tudnak és gondolnak múltjukról.
                                                                                                         László