[Csaladtortenet 2] Régi-új felfedezés

Beus beusmarie at gmail.com
2019. Jan. 15., K, 16:24:19 CET

Kedves János! Ha nem volt evangélikus temető, akkor a ref-be temették az
evangélikusokat. A vegyes házasságoknál pedig a fiúk az apjuk, a lányok az
anyjuk vallását követték. Tehát Géza és József evangélikusok voltak (lettek
volna), így kerültek a ref. temetőbe. A Gizike valószínű Gézike lehetett,
bár nálunk a Tóni Antónia volt. Üdv: BBea

dr. Zana János via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt