[Csaladtortenet 2] [MACSE: 19160] ANYAKÖNYVEK adatbázis frissítése - 2018.12.31

Körtvélyessy Gyula k.gyula at chello.hu
2019. Jan. 20., V, 10:11:12 CET

Kedves Listatársak,

először is köszönöm mindenkinek aki dolgozik benne ezt a csodálatos adattömeget. Ha már jobban ráérek, biztos segíteni is fogok.

Érdekes és érthetetlen tapasztalatot szeretnék megosztani. Mindjárt január első napjaiban, de még Csaba alábbi körlevele előtt – ahogy szoktam, kerestem – és megtaláltam a frissítéseket és szokott módon végig kerestem a kb. 20 nevemet, bejelölve, hogy csak a december 31-i frissítéseket lássam. Mindig így szoktam, nyilván csak az új adatok érdekesek. Hajdanán én kértem Csabát, hogy legyen ilyen lehetőség. Szokott módon találtam minden névre 2-10 új adatot (köszönöm 😊). Kimaradt egy-két név, ezeket meg akartam nézni a múlt hét elején. Nagy meglepetésemre nem tudtam bejelölni a december 31-i frissítést, csak – ahogy most is ez a helyzet – a január 31-it,  ami ha jól észlelem ilyen szenilisen, még nem érkezett be (meg is kell azt érni… 😊). Vicces módon a keresgélésem közben ugrált a lehetőség a decemberi, vagy a januári frissítés bejelölési lehetőség között, tehát Csaba éppen dolgozhatott a feltöltéseken.

Meglepetésemre a január 31.i-i frissítések között találtam 5 új Körtvélyessy születést, de a régieket, a december 31-i frissítéseket nem tudtam/tudom már előhívni.

Kimaradtam valamiből. Lehett, hogy Csaba bejelentette, hogy csak mondjuk 10 napig láthatóak az új frissítések külön, utána elkezdi a következő hónapi frissítéseket (az 5 új Körtvélyessy-t) feltölteni és csak ezeket lehet – persze fokozatosan növekvő számban, ahogy tölti – látni?

Vártam, hogy hátha más is megkérdezi, de lehet hogy csak én használom ezt az adatbázist??

Szeretettel és ismét csak köszönettel

Gyula

KÖRTVÉLYESSY, Gyula, PhD

gyula at kortvelyessy.hu <mailto:gyula at kortvelyessy.hu>