[Csaladtortenet 2] [MACSE: 19160] ANYAKÖNYVEK adatbázis frissítése - 2018.12.31

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Jan. 20., V, 12:12:47 CET

Nyilvan akar belefejlesztheto lenne, hogy ne csak az utolso, hanem egy
tagabb, akar szabadon valasztott intervallumban feltoltottekben keressen, a
kerdes, hogy a fejlesztonek van-e kedve, kapacitasa stb. egy ilyen
megirasahoz, tesztelesehez stb.
Mert ugye senki bem gondolja, hogy “csak irni kell egy szkriptet” - egy
ekkora adatbazis eseten, plane, hogy akar kereszthivatkozasokat is
valaszthatunk, tesztelni is kell (de legalabbis illik), hogy amit
kitalaltunk az mukodik-e es nem okoz valahol valami gubancot.
Mivel az adatbazis es a mogotte futo hatter onkentes munka eredmenye,
semmifele szemrehanyas nem teheto, ha a fejleszto akarmilyen oknal fogva
nem akar ezzel a problemaval foglalkozni.
Az eredmenyek (talalati listak) egyebirant mutatjak, hogy mikor lett
feltoltve egy rekord, igy - mivel most mar jelentosen gyorsabb a talalatok
megjelenitese - csak vegig kell porgetni, es a feltoltes datuma szerint
“relevansakat” kivalasztani megtekintesre.  Nyilvan hosszabb igy a
folyamat, de rendelkezesre all egy megoldas a Gyula altal felvetett
problemara.

Krisztian

2019. január 20., vasárnap dátummal Biró Eszter <eszterb at hu.inter.net> ezt

Sent from mobile phone