[Csaladtortenet 2] Eredmény

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Jan. 22., K, 21:21:43 CET

Csak egy apró hírt szeretnék megosztani a közösséggel.

Családomra vonatkozóan több alkalommal kértem a lakóhely szerinti
anyakönyvi hivatal segítségét. Egyetlen esetben sem tudtak segíteni.
A MACSE segítségével jutottam két adathoz; az egyik nagyanyám halotti
anyakönyvi kivonatához még tavaly.

Ma a MACSE kereső segítségével találtam meg másik nagyanyám halotti
anyakönyvét; az ő anyjáét, és a nagyanyjáét is egyszerre!
(Mondjuk, menti a dolgot, hogy Mogyoróssy Anna a hivatalos anyakönyvben
Majorosi Anna néven szerepel. De anyja és apja neve alapján azonosítani
tudtam.)

Köszönet érte mindenkinek.  János