[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Jan. 24., Cs, 07:34:43 CET

Kedves Hédi,

Tekintettel arra, hogy polgári anyakönyvi masodpéldanyokat csak
1980.dec.31.-ig vezettek, utána megszüntették ezt a kötelezettséget, *1981-től
semmilyen kutatható anyakönyv nincs*, még halotti sem...
A vonatkozó jogszabályok értelmében az első példányok (eredeti anyakönyvek)
egyáltalán nem kutathatók, ezek nincsenek is levéltárban, abból a jogosult
hozzátartozó (egyenesági rokon) kivonatot kérhet az anyakönyvi
hivatalokban, jogosultsága igazolása mellett. A kivonat nem tartalmaz
minden, az anyakönyvben szereplő adatot (ezért is kivonat).

Üdv
Krisztián

2019. január 24., csütörtök dátummal Hedvig Gaspar <gasparhedi at hotmail.com>