[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2019. Jan. 24., Cs, 09:01:42 CET

Ha nem változott sokat az állig eljárás, akkor ezen kívül a
jogosultságot igazolva + illeték stb. ún. hatósági bizonyítvány
kiállítását is lehet kérni a hatóságtól az anyakönyvben szereplő összes
adatról is, beleértve a megjegyzés rovatot is az UB-kel. Én kb. 15 éve
így kértem ki a saját nagyapám esetén Kőbányán.