[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 19231] Fwd: Greetings from Colombia

Tibor Diamant tibor.diamant at gmail.com
2019. Jan. 25., P, 15:10:00 CET

Kedves Kutatótársak!

Nevemnél fogva kötelességemnek érzem, hogy megszólaljak.

Kutatásaim során Bonyhád, Szekszárd, Kalocsa, Paks, Makó és Szeged Diamant
családjait kutattam elsődlegesen. Ebben a körben nem találkoztam
Diamant/Diamond László/Lajos nevű személlyel.

Vizsgáltam más településeken élő Diamant családokat, hogy közös őst
találjak. Itt előfordulhat, hogy találkoztam Diamant Lajos és László
személlyel, néhány nap múlva régi jegyzeteim átnézése után tudok további
információkat adni.

Üdvözlettel: Diamant Tibor, Szeged

Gelei Judit <gelei.judit at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jan. 25., P,
13:43):