[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Re: Fwd: Re: Fwd: Fwd: Kiolvasási segítség - Bán Ferenc

Márton Bán bmarcika at gmail.com
2019. Jan. 30., Sze, 18:46:40 CET

véletlenül klikkeltem idő előtt az előbb a küldésre, a fenti gondolat
lezáratlan maradt:

Szóval megnéztem a Sümeget, rákeresve a névmutatóban és a digitalizált
anyakönyvekben a Bán családnévre,
de csak a 60-as évektől voltak jelen páran
<https://www.familysearch.org/search/record/results?count=20&query=%2Bsurname%3AB%C3%A1n~%20%2Bbirth_place%3AS%C3%BCmeg~>,
és egyik sem utal Bán Ferenc jelenlétére.

Még azon is elgondolkoztam, hogy ez a házassági nem tartozhat a kettő
halottihoz.
De ha megnézzük a gyerekek sorozatát, mégis erősen ezt sugallja, így
egyenlőre ezt az opciót elvetettem.

*1857.10.03. Bán Ferenc Franciscus Ban, Elisabeth Sárdi
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C33D-NWST-J?i=529&cat=307111>

*1861.01.13. Bán Péter Franciscus Ban, Elisabeth Sárdi
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-D48R-H?i=4>

*1866.03.28. Bán György Ferenc Bán, Sárdi Örzse
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-D4ZG-W?i=83>

*1869.04.18. Bám János + Ferenc Bám, Sárdi Örzse
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-D4ZG-4?i=111>
+1869.04.18.

*1970.06.03. Bán Anna Ferenc Bán, Sárdi Örzse
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-D4ZL-M?i=120>

*1873.03.14. Bám Józse Ferenc Bám, Sárdi Örzsébet
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-D44H-K?i=255>

*1876.02.08. Bám(Bán) Lajos Ferenc Bám, Sárdi Erzsébet
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-D4HP-R?i=295>

*1890.09.05. Bám Mária Bám Péter, Vörös Mária =1935.01.26.H.J. Test: B.F.
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-D44R-B?i=471>

*1893.09.02. Bán Géza K. + Bám Péter, V.M.  +1893.09.19. tester:B.F. T476
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-D44V-H?i=521>

*1894.09.28. Bám Gyula + Bám Péter, Vörös Mária +1894.10.16. Test: B.F.
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-D4C6-D?i=555>

*1895.09.19. Bám Erzsébet + Bám Péter, Vörös Mária +1895.09.19.
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-D4QY-2?i=589>

=1890.02.29. Bám Péter(29), Vörös Mária(23)
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C3QZ-DS7S-2?i=195&cat=307111>

Hát röviden ennyi, köszönöm a rendszeres váalszokat, így legalább nekem is
sikerült jobban összefoglalni, hogy mi az ügy.

Üdv,
Marci

Márton Bán <bmarcika at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jan. 30., Sze,
18:21):