[Csaladtortenet 2] Bécs, házasság, de hol van a feles

fekete tibor tiborf at yahoo.com
2019. Jan. 31., Cs, 19:58:39 CET

Elnézést, igazából minden érintett félnek szerettem volna küldeni, ami azt hiszem előzőleg nem sikerült. Lehet "Nyulas" (Jois am Neusiedler See)? Van egy ilyen helység. Tibor
Sent from Yahoo Mail on Android

  On Cs, jan. 31, 2019 at 19:35, Krisztián Skoumal<skoumi.gen at gmail.com> wrote:   Kedves Peter

A negy oldallal kesobbi bejegyzesen Karl LECHNER hazassaga talalhato
BARANY Janos mashol hazasodott, a Ferto to korul. A pontos helyet nem tudom
beloni, talan Gols.

Krisztian

2019. január 31., csütörtök dátummal Péter Bárány <peter at barany.hu> ezt

Sent from mobile phone