[Csaladtortenet 2] segítségkérés Őskeresős kutatótársakhoz

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Júl. 1., H, 18:10:30 CEST

2019.07.01. 17:48 keltezéssel, Babcsányi István írta:
> Ja-ja, ő az.
>
> Kedves János! Augusztina, Vilmos és Emilia szüleinek neve, helye és
> keresztszülők neve döntően megegyeznek. Üdv.: Pista

> A teljes bizonyossághoz még hiányoznak adataim.
> Például Mojsisovics Emilia 1867-ben kötött házasságoz Zlinszky István
> Ferenccel.Ha megvolna az erre vonatkozó dokumentum az apa és az anya
Végignéztem a familysearch-ön 1825-től 1839-ig a születéseket. Emilia
nálam tévesen szerepelt; most javítottam 1839 aug 21. (1837-ben nem
született gyermeke a szüleinek).

Ezzel bebizonyosodott, hogy Mojsisovics Bertalan is kitalált személy
(1836). Nem jegyeztem fel a forrást, hogy honnan származik. Elvileg
ehetett Albert beceneve  (1842), aki megérte a XX. századot.
          Köszönet mindenkinek!

Emilia és Zlinszky István valószínűleg Dabason esküdtek.

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása