[Csaladtortenet 2] segítségkérés Őskeresős kutatótársakhoz

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Júl. 1., H, 21:19:48 CEST

Ha a keresett esküvő Dabason volt, akkor csak a református szertartás
szerint történhetett. Acélidőszakban a 18 és 42 közötti oldalszám hiányzik a
felvételekből. A legközelebbi evangélikus egyházközösség Gyónon volt, ott
nem regisztrálták 1867-ben az esküvőt. További aprómunkát kívánok
eredményekkel. Üdv.: Pista