[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2019. Júl. 5., P, 08:09:05 CEST

A MyHeritage annyival több, mint az FS, hogy jelzi, ha egy másik családfa
bármelyik elemével van kapcsolódásunk. Továbbá: meghívhatunk családtagokat,
hozzáférést nyújtva a családfához, akik kiegészíthetik az adatokat,
felrakhatnak fotókat, stb. Ezeken kívül is van még számos hasznos és érdekes
szolgáltatásuk. Mindezek ellenére én is lemondtam az előfizetésemet a
tavalyi adatrablás nyomán.
Hirschler András