[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Júl. 5., P, 08:39:01 CEST

Az FS-en egy nagy közös családfa van, amit bárki módosíthat
(bejelentkezés után), tehát nem kell senkit meghívni sehova, hogy
kiegészíthessen adatokat, felrakhasson fényképeket, stb. A követett
profilok listájáról (Watch List) az FS hetente küld összegezést, hogy
milyen változtatások történtek (a tieiden kívül), tehát jelzi, ha
másik családfakutatóval van kapcsolódásod.

Ezenkívül a WikiTree is ingyenes nagy közös családfa. Hátránya az
FS/Ancestry/MyHeritage-hez képest, hogy nincs forrás-adatbázisa, tehát
nem adhat javaslatokat a további kutatáshoz. (A felülete is nehézkes,
programozós.) Előnye, hogy független és átlátható: nem rak fel
fizetőfalat, és nem írja forrásra, hogy azt csak mormonok nézhetik.

Juli
/\ /\
>*.*<

Hirschler András <smartlines at smartlines.hu> ezt írta (időpont: 2019.