[Csaladtortenet 2] 1944 Győr-Dél-Amerika

vvecse oprisg at gmail.com
2019. Júl. 7., V, 18:29:36 CEST

Kedves Péter, válaszadók!

Megnéztem újra a fs-en a kivándorlási kártyát: 1945. 01. 23. Magyarország
madridi konzulátusán, majd 1946.06.25-én Brazília madridi nagykövetségén
állították ki az úti okmányokat. (foglalkozásként szabót írtak)
Szóval kicsit rosszul emlékeztem.

Kriston Péter <kriston.peter at digikabel.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl.
7., V, 16:54):