[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 98 kötet, 6 szám

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Júl. 8., H, 16:18:54 CEST

2019.07.08. 15:54 keltezéssel, Gelei Judit írta:
> Kedves Kutakodók!
> Elég kemény dió. Nézzük, mit tudunk.
> 1. Nincs áthúzva egyik név sem, tehát nem utólagos javítás
> 2. Az anya is Franciska, ezért a LÁNYa is az lett (vsz.)
> 3. Az apa ref. az anya katolikus, ezért vsz. az apa is adott egy nevet
> 4. A keresztszülők egyike sem bír sem Franciska sem Béla névvel.
> 5. Létezik Bella női név és Ferenc (Franciscus) férfi név, de ez utóbbi
> biztosan nem, csak Francisca olvasható.
> 6. Nincs olyan oszlop, amelybe beírható a gyermek neme, tehát annak a
> név alapján kell egyértelműnek lenni
> [...]
A család a gyerekek egy részét református, más részét katolikusként
keresztelte.
Van egy bejegyzésem, amely szerint Franciska férjhez ment Pálos Mártonhoz.
Sajnos, nem jegyeztem fel az információ forrását. Végignéztem a
katolikus házasságokat  Kosdon Franciska (Béla) 18 éves korától 24 éves
koráig, de nem találtam.
Köszönöm a Pencz-re való hivatkozást, ezt eddig nem vettem észre.
Üdvözlettel  János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása