[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 98 kötet, 6 szám

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2019. Júl. 9., K, 06:04:01 CEST

Véleményem szerint, az anya lánykori nevén jegyezd be. Ott van az
anyakönyvben, hogy törvénytelen. Nem hinném, hogy az Ungvári nevet kapta,
ha mégis, akkor a megjegyzés rovatban ott lenne, hogy milyen határozat
alapján.
Üdv: Ili

Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl. 8., H,
21:28):