[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 98 kötet, 6 szám

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Júl. 9., K, 10:07:38 CEST

2019.07.09. 6:04 keltezéssel, Szigetiné Ili írta:
> Véleményem szerint, az anya lánykori nevén jegyezd be. Ott van az
> anyakönyvben, hogy törvénytelen. Nem hinném, hogy az Ungvári nevet
> kapta, ha mégis, akkor a megjegyzés rovatban ott lenne, hogy milyen
> határozat alapján.
Csakhogy az anyja a szülés időpontjában asszonynevet viselt, ezért nem a
lánykori nevére, hanem az asszonynevére jegyezték be a gyermeket.

Azt hiszem, a FTB esetén az a megoldás, hogy egy nem létező második
házasságot rendelek az anyához, ahol a férj neve ismeretlen, és oda írom
a leszármazottat a Ungvári névvel. Így a lány valóságosan is
féltestvérévé válik a fiúknak.

Ebből a programból szoktam átvinni a GRAMPS-ba, mert annál az
adatbevitel körülményesebb. Üdvözlettel  János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása