[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 98 kötet, 10 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2019. Júl. 10., Sze, 18:49:34 CEST

Ungváryakhoz:

ifjabb U. Gedeonné Csiszár Irma (Mária) Jozefa születése 1851-ben Derecske
(Hajdú-Bihar m.)
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-MZJ1-8?i=155&cc=1743180
halála 1928-ban:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPCQ-92TD?i=262&cc=1452460&cat=998570
U. Aladár József született 1872. 04. 14. Szirák
1. házassága 1905-ben
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-D19Q-Y9G?i=203&cc=1452460
2. házassága 1930-ban
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-DRFN-6Z?i=85&cc=1452460 de
ez a házasság is felbontatott
U. Zoltán Elemér született 1873. 10. 29. Vanyarc
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSRX-M979-M?i=455&cat=211034
1. házassága 1898-ban
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DRQ3-R94?i=199&cc=1452460
2. házassága 1919-ben