[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Egykis segitseg!

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Júl. 15., H, 15:25:23 CEST

Kedves János! miután kezdőként a kutatás iskoláját jártuk, ezért ha lett
volna, nagyon örültünk volna a Macse.hu Honlap kezdőknek szóló részletes
tanácsainak. Miután ez akkor még nem volt, egymásra hagyatkoztunk, mint itt
és istápoltuk jó és néha téves tanácsokkal egymást.  és sokat kerestünk és
lapoztunk. a megfejtésekért néha szótárakat, könyveket, leírásokat
olvasgattunk. Üdv.: Pista