[Csaladtortenet 2] Latin segítség kérése-Tanácsok halotti anyakönyvekhez

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2019. Júl. 15., H, 17:06:13 CEST

Kedves Kutatótársak! Le tudnátok fordítani nekem az általam jelzett, latin nyelvű szöveget?Továbbá még olyan kérdésem lenne, hogy én Baranya-illetve Tolna megyei települések halotti anyakönyveit keresem, de nem találom, pedig tudom a halál helyét, és a körül-belüli időpontját. Ennek ellenére nem találom őket, pedig átnéztem nem egyszer a filmeket, és kikerestem jópárat családkönyvekből, de van ami még ott sem szerepel. Ilyenkor mit tegyek? Válaszaitokat, segítségeteket előre is köszönöm! Dani
A levél óriásfájlt tartalmaz.
Fájlnév: Schneider J�nos P�ter szerk..jpg (6.7 MB)
Letöltés: http://freemail.hu/mail/oriaslevel.fm?id=604bb0a1812ca917aa8dafefd405f75d