[Csaladtortenet 2] Latin segítség kérése-Tanácsok halotti anyakönyvekhez

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2019. Júl. 15., H, 19:49:41 CEST

Szia!  Nem tudom hol keresel és mit.
Ide a a "place"hoz beírod a település nevét,katt a keresésre.Utána jobb
oldalon
felhozza ,hogy milyen egyházi és állami anyakönyvben lehet
keresni.Kiválasztod a megfelelőt,aztán csak
a keresett felekezetet kell kiválasztani az egyházinál,és keresgélhetsz.Ha
mindezt tudtad,akkor bocs. :) Nem
írtál semmi konkrétumot.

https://www.familysearch.org/search/catalog/search

A latin szöveghez,egy nálam jobb szemű latinos kell :) Abban sajnos nem
nagyon tudok segíteni
Üdv:
Zsuzsa

Kurucz Dániel <dani7734 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 15., H,