[Csaladtortenet 2] Latin segítség kérése-Tanácsok halotti anyakönyvekhez

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2019. Júl. 15., H, 21:12:30 CEST

Kedves Dani,
amennyiben az egyházi anyakönyvek közül evangélikust keresel, talán tudok
segíteni.
Mindhárom települést feldolgozták az Őskeresőben.
Ha gondolod, írd meg magánban, kiket keresel (nyilván segítene az időbeli
korlátozás)
és megpróbálok utánanézni. Ha nem szükséges a segítség, akkor is
megköszönöm, ha
jelzed. Sok sikert !
üdv
Zoltán