[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20235] FS-TOOLS GyIK

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2019. Júl. 20., Szo, 20:38:29 CEST

Kedves Csaba!

AZ FS-TOOLS mindkét verziója (4.0.2 és 5.0.0) a következőképpen tölti le a
filmeket:

Ha az FS portál a létöltés közben leállítja a letöltést (és egy 409 számú
hibajelzéssel jelzi) , akkor a program egy perig vár, majd egy perc múlva
ismét megpróbálja letölteni az a filmkockát, amit nem tudott letölteni. A
várakozás alatt a program piros szöveggel jelzi a szünetet. Ezt a program
addig ismételi meg, ameddig 409-es hibajelzést kap az FS szervertől.

Ha a program nem kap 409-es hibajelzést, a letöltés folyamatos, szünet
nélkül történik mindkét verziónál.

Régebben, az FS szerver 40 filmkocka letöltése után egy kb. tíz perces
szünetet iktatott be, de most már nem szakítja meg a letöltést.

Az előbb próbaként letöltöttem 120 filmkockát egy filmből a 4.0.2 verzióval
és nem tapasztaltam semmilyen megszakítást.

Ha ez mégis előfordul, akkor az az FS szerveren múlik. Ha ilyet tapasztalsz,
kérlek írd meg nekem a szóban forgó film digitális számát.

Üdv,
Csaba