[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20235] FS-TOOLS GyIK

Csaba Farkas chab7kutato at gmail.com
2019. Júl. 20., Szo, 21:06:49 CEST

Köszönöm a választ! Furcsa mód nálam a 4-es bármelyik filmnél 40 kép után
vár, az 5-ös pedig villámgyorsan leszedi bármelyik filmet - kivéve
amelyikre nem ezt a jogosultság hiányt adja, de azt meg a 4-essel letöltöm,
lassabban, 40 kocka 10 percenként sebességgel.

Dr. Hatvany Béla Csaba <csaba at hatvany.de> ezt írta (időpont: 2019. júl.
20., Szo 20:38):