[Csaladtortenet 2] várpalotai izraelita anyakönyv keresése

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2019. Júl. 21., V, 20:46:37 CEST

Kedves Miklós,

Pistához csatlakozva javaslom még az érdeklődést Fehérváron, illetve
Veszprémben a megyei levéltárakban.

Én például erre bukkantam:

http://www.zengen.hu/index.php/veszprem-megye-zsidosaganak-genealogiaja

Elég kuszának tűnik a helyzet, de lehet, hogy csak elsőre. Az
eredményről legyél szíves - tanulságként - a listát is tájékoztatni.

Üdv

Tamás