[Csaladtortenet 2] hír

Juhász Piroska jpiroska78 at gmail.com
2019. Júl. 22., H, 12:32:10 CEST

Kedves Bea!

Elképesztő tragédia. Persze lehetséges, hogy annak kell örülni, hogy
személyi sérülés nem történt.
Hihetetlen a történeted végén lévő rész. Hallottam már hasonlót, de sosem
gondoltam, hogy ilyen tényleg van.
Az újjákezdéshez sok kitartást kívánok és szólj, ha valamiben tudok
segíteni.

Üdvözlettel:

Pribékné Juhász Piroska