[Csaladtortenet 2] Hááát...

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2019. Júl. 22., H, 22:15:22 CEST

Kedves László, a szerencsétlenségeinket csak úgy lehet elviselni, ha képesek
vagyunk felülemelkedni rajtuk, és némi iróniával szemlélni őket. Erre sok
példával szolgálhatnék pl. a holokauszt irodalomból, de hogy egy egészen
friss példával éljek, Karig Sára életinterjúját ajánlom szíves figyelmedbe,
amely mostanában jelent meg A szerencse leánya címmel. Karig Sárát
mindenféle ok nélkül vitték el az oroszok 1947-ben, hat évet töltött
Vorkután. Az interjúban a legszörnyűbb napokra is némi derűvel tekint
vissza. Csodálatos ember, példaszerű életúttal.
Én biztos vagyok benne, hogy - ellentétben Veled - Beus nem gúnyolódásnak
tekintette az írottakat, és kiérezte az iróniában rejlő együttérzést.
Üdv. Hirschler András