[Csaladtortenet 2] Hááát...

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2019. Júl. 23., K, 14:09:48 CEST

Kedves László!

Csak amiatt szólok ehhez hozzá, mert hetek óta kapkodom a fejemet, miről is
szól ez a lista. Őskorában, ahogyan még mindig vélném, a teljesítmény és
tudás miatt írtak ide a regisztrálók, és a kölcsönös segítés miatt. Ha
valaki letett valamit az asztalra, akár kritizálhatott is. Az elmúlt hetek
tapasztalatai megleptek, de túlélem, egy tapasztalattal gazdagabb lettem.
Valami nagyon nagy eltévelyedést kellene szabályozni, hogy ez a lista a
régi legyen. Te pl. egy évvel ezelőtt az alapító elnököt küldted el, mert
éppen olyanod volt, most meg egy olyan embert, aki rengeteg  munkájával
járult már hozzá a családfakutatáshoz. Nem ilyennek indultunk , kontroll
nélkül bárki feliratkozhat, de minek?

Üdv:
Fné F. Melinda

Balog László <baloglaci at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 22., H,