[Csaladtortenet 2] Kárpátaljai anyakönyvek

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Júl. 29., H, 15:05:16 CEST

Kedves Erzsébet, a lista teljesnek tűnik.

Kárpátalján rengeteg anyakönyv eltűnt vagy megsemmisült a II. vh alatt,
illetve után. Legrosszabb a helyzet a mai ungvári járásban, de az összes
kárpátaljai járás jelentősen érintett az anyakönyvek megsemmisülése terén.
Így ha nem találod a listában 99+ % a valószínűsége, hogy ezek az
anyakönyvek már nincsenek meg.

Üdv
Krisztián

Erzsebet Balogh <sajkod53 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl. 29., H,