[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /Kárpátaljai anyakönyvek

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2019. Júl. 29., H, 16:18:27 CEST

T. Listatársak!
Még 2012-ben Benedek Piroska segítségével meglátogathattam a
Szatmárnémeti Püspöki Levéltárat, ahol a korábban az egyházmegyéhez
tartozó egyházi anyakönyvek  másodpéldányai (cc 1826-tól) is megtalálhatók.
Ezek között több  kárpátaljai helység egyházi anyakönyvei is megvannak.
A fiókos szekrényeket le is fotóztam, ahol fiókokon a helységnevek
szerepelnek. Ha valakit érdekel a képeket is átküldhetem.
üdv.
Hunyady László