[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /Kárpátaljai anyakönyvek

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Júl. 29., H, 16:39:14 CEST

Kedves Laci,

az egyházmegyei levéltár tájékoztatása szerint az őrizetükben lévő
kárpátaljai anyakönyvek bizonytalan ideig restaurálás miatt nem kutathatók.
Bár számomra furcsa, hogy a teljes anyagot egyszerre restaurálják, de más
is ezt a tájékoztatást kapta idén a levéltárostól, nem csak én. A teljes
állomány restaurálása - amennyiben valóban erről van szó - évekig is
eltarthat.

Üdv
Krisztián

Hunyady László <hunyady.laszlo at macse.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 29.,