[Csaladtortenet 2] Kárpátaljai anyakönyvek

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2019. Júl. 30., K, 11:41:35 CEST

Kedves Erzsébet!

Krisztiánnal értek egyet, Kutassy Ilona és Józan Lajos , a kárpátaljai
kutatások ismerői alátámasztják a tényeket, ha kéred az elérhetőségeiket a
kassai levéltárral együtt, magánban elküldöm. Pláne Krisztián alapos
nyomozásának! Sepa Jánost is érdemes megkérdezni, aki a Beregvidéki Múzeum
igazgatója, és ami arrafelé történik, mindent tud:))

Üdv, Melinda

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl. 29.,
H, 18:08):