[Csaladtortenet 2] TELEFONKÖNYVBŐL településkönyvet?

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2019. Jún. 1., Szo, 10:05:42 CEST

Laci,

az adatbázis nem attól lesz adatbázis, hogy a fejlécek rendben vannak és meg
tudod nyitni a családfaprogramban.
Ilyen alapon a TELEFONKÖNYVBŐL is készíthetnél településkönyvet!

A módszeredet alaposan ismerem. Ám nem vagyok meggyőződve a Te
alaposságodról és arról,
hogy tételesen végig mégy-e a kereszteléseken - vagy elfogadod és
"látatlanban" tömegesen egységesíted az elírásokat és az annak vélt
irásmódokat.
Kérlek, győzz meg róla!

(Máskérdés, hogy ha eleve excelt készítünk, az szinte hamarabb megvan, sőt
az excel megmarad az időközbeni újraellenőrzésekre, ötletek, vélt helyzetek
kivizsgálására.

Ja, hogy Kiskőrös túl nagy?
Erről nem én tehetek.
Győzz meg róla, hogy helyesen birkózol meg vele!

Szeretnék az ügyben érdemi vitát és mi tagadás, szeretném, ha nem kerülne a
módszer olyan kezekbe, ahová nem való (ahogy Ildikó is írta).
Még sosem voltam MACSE előadáson, közgyűlésen, stb. De ha Te, Laci,
eljönnél, szívesen vitatkoznék, egyet is értenék Veled.

De valljuk be: az "utolsó levelem a témában"
és "most szándékosan nem válaszolok" mondatokkal nem lehet előrébb jutni.
Győzz meg - és hallgasd meg mások aggályait, és ne vesd el minden időt
igénylő mozzanat ötletét.

Egyébként összekeversz valakivel. Amikor a csoportot nyitottad, még nem
árultad el, mi lesz a témája.
Kérdéseimre sem derült még akkor ki. Pedig, hidd el, kíváncsi voltam.
(A csoport leírásában értelmezhetetlen sablonszöveg volt)
Amikor értetlenkedve kérdeztem, mi szükség a csoportra, egyből kirúgtál és
le is tiltottál.
Mint tetted azt más, Veled egyet nem értő, vagy akár gyanúsan túl lelkes
tagokkal is!

üdv: Előd