[Csaladtortenet 2] Új Facebook csoport

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2019. Jún. 1., Szo, 19:45:45 CEST

Sajnálom, hogy nem kapunk választ arra, hogy mi is ez a dolog tulajdonképpen.

Ezért talán tévképzetek alakulnak ki és Balog László nem segít eloszlatni a ezeket.
Az én "tévképzetem" hogy a módszer személyes használatra jó lehet ugyan (kisebb - egyvallású- helységek családkönyvi feldolgozása  során) de nem helyettesíti a MACSE adatfeldolgozását aminek célja egy nyilvános  kereshető adatbázis felállítása.
Talán az is tévképzet, hogy Balog László almát hasonlít össze körtével és ez már általánosban sem ment. Nevezheti adatbázisnak a helységi családkönyveket, de még sehol se láttam, ebben az adatbázisban keresni lehetett volna.
Van még egy apró tévképzetem, hogy hasznosság tekintetében messze nem éri családkönyvek kutatási hasznossága a MACSE - és a FS - adatbázisáét.

Szívesen adok lehetőséget akár Balog Lászlónak akár más hozzáértőnek, hogy bemutassa "találmányát" és oszlassa el tévképzeteinket.

Beszeda Laci macse indexelő