[Csaladtortenet 2] VIGYÁZAT Új Facebook csoport - a m

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2019. Jún. 1., Szo, 12:27:44 CEST

Egyébként mirőlvan szó? :)
Elég fura nekem az a Face csoport. Miért zárt? Titkos?
Péter
Sent from Yahoo Mail on Android

  On Szo, jún. 1, 2019 at 9:47, Szabó Előd<szaeltan at gmail.com> wrote:   Kedves Ildikó és Listatagok!

Elnézésedet kérem, nem láttam a tegnapi leveledet.

Amit leírsz, abból kiderül, hogy Te legalábbis a kellő alapossággal jársz el – sőt!

Ilyen módszerrel a  „veszélyes” kategória Rád nem vonatkozhat!

De vonatkozhat arra a több száz emberre, akik Balogh László csoportjában ellenőrizetlenül és gyakorlatlanul pár hét alatt – ha nem is feldolgozhatnak de - összekapcsolgathatnak egy-egy kisebb települést.

A módszer valóban figyelemre méltó, de nem értem, miért kell (BL által) erővel terjeszteni, és reklámozni.

Hiszen nem mindenki, - a családfakutatóknak is csak kis hányada akar települést feldolgozni.

Így nagy az esélye, hogy a „kés” rossz kezekbe is kerül.

Ugyanakkor, az általad leírt részletességből fakadóan rendkívül sok időt igényelhet az adatok kiegészítése.

Próbám alapján akár több időt, mint saját kezünkkel bevinni a kereszteléseket – eleve helyesen és minden adattal.

(Ismét mellékelem az erről készült kimutatást képben)

üdvözlettel,

Előd