[Csaladtortenet 2] Új Facebook csoport

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2019. Jún. 1., Szo, 23:31:50 CEST

Kedves Laci!
Mit ertesz a mondatodban levo nyilvanos alatt?
"de nem helyettesíti a MACSE adatfeldolgozását aminek célja egy nyilvános  kereshető adatbázis felállítása." Nem tudok arrol, hogy a MACSE  azon dolgozik, hogy az adatbazis nyilvanos legyen. Szerintem azok reszere kutathatok, akik MACSE tagok. Vagy tevedek?
Udv. Marcsi.