[Csaladtortenet 2] VIGYÁZAT Új Facebook csoport - a m

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2019. Jún. 2., V, 00:55:30 CEST

Azt gondolom a FS adatbázisról van szó. Természetesen alkalmas, pont annyira, mint az alapdokumentumuk amikből az adatbázis felépül. De nem kritika nélkül. És nem önmagában, hisz a házasságok nincsenek az FS adatbázisban. Ebből a szempontból a MACSE adatbázisa komplexebb és sokkal pontosabb.

Az itt vitatott módszer viszont azoknak hasznos akik egy kis helység családjait dolgozná fel. De ebből nem lesz nyílt adatbázis.