[Csaladtortenet 2] Új Facebook csoport - a települések anyakönyvi feldolgozásának egy új módszerének ismertetésére

Ildikó Cseh ildigo65 at gmail.com
2019. Jún. 3., H, 11:53:08 CEST

Kedves Györgyi!

Feleslegesen aggódsz, aki precízen dolgozik egyébként más dologban is, az
ebben a projektben is hibátlan munkára fog törekedni a 60-100 ezres,
esetenként még nagyobb adatállománnyal.
Nem kezdő adatbázis kezelőknek való belevágni, mert abból tényleg nem sülne
ki semmi jó.
Aki az elmúlt napok hírfolyamából levette a lényeget, az tudja, hogy miről
van szó. Akinek a sok magyarázat még mindig nem elég, jobb, ha törli az
ilyen témájú levelezést.
Üdv, Ildi

Kenyeres Györgyi <gyorgyi.kenyeres at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019.
jún. 3., H 10:37):