[Csaladtortenet 2] VIGYÁZAT Új Facebook csoport - a m

Kenyeres Györgyi gyorgyi.kenyeres at freemail.hu
2019. Jún. 3., H, 10:37:05 CEST

Kedves Ildikó és Mindenki!
Az alábbi módszer esetében hogyan tudjátok kiszűrni az FS adatbázis hibás adatait? Nem a vezetéknevek téves beírására gondolok, hanem a jóval nagyobb hibákról.
Például Szécsény katolikus keresztelések 1840-es évek: szülők helyett a keresztszülők nevét írták be, amiatt az indexált adatból csak a keresztelés időpontja és az újszülött keresztneve a helyes. A vezetékneve és a szülők neve teljesen hibás, egy téves adatbázist eredményez.
Más településeken is tapasztaltam ilyet vagy más eltérést.

Köszönöm válaszod.

Üdv. Györgyi