[Csaladtortenet 2] Új Facebook csoport - a települések anyakönyvi feldolgozásának egy új módszerének ismertetésére

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2019. Jún. 4., K, 10:36:23 CEST

Kedves Ildikó !

A lekezelés nem megfelelő módja a meggyőzésnek vagy az oktatásnak.
Én magam az alapkérdéseimre még mindig nem kaptam választ :
Miért gondolja bárki, hogy a módszer alternatívája a MACSE anyakönyvi indexelésének ?
Ha egy - illetve sok különálló - adatbázis jön létre, az mások részéről hogy használható a kutatásban ?
Ha valaki tüzetesen ellenőrzi az FS táblázatokat, összehasonlítja az anyakönyvi képekkel, akkor mi akadályozza meg abban, hogy ezt a javított táblázatot bevigye egy a MACSE adatbázishoz használt sablonba ? Ez vonatkozik mind a kiindulási szül. akv-re, mind a házassági akv-ekre.
Ha a FS által nem indexelt más felekezeti anyakönyveket úgyis indexelni kell, akkor mi akadály van annak hogy az indexelt anyag akár a MACSE akár FS adatbázisába felkerüljön ?

Beszeda László indexelő és településkutató