[Csaladtortenet 2] Új Facebook csoport - a települések anyakönyvi feldolgozásának egy új módszerének ismertetésére

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Jún. 4., K, 10:46:53 CEST

Kedves mindenki!

László, Ildi - elméletileg lehetséges az általatok használt technikából a
MACSE indexelési adatbázisába átkonvertálni az adatokat? Ha igen, akkor van
egy nagyon egyszerű és mindenki számára jó megoldás.
A településkönyvek a településkönyvek, az indexált állományok az indexált
állományok adatbázisába kerülnek. Persze ehhez kell a segítségetek, hogy az
általatok amúgy is átnézett és kijavított FS adatokat, illetve az annak
kijavításához, bővítéséhez használt házassági és temetési anyakönyveket,
illetve a településkönyveket megosszátok a MACSE-vel. De onnantól mindenki
azt használja a kutatásaihoz, amit szeretne és amelyik módszert szereti,
illetve bízik benne, ahhoz nyúl.

Balázs

Beszeda László <beszeda.csalad at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. jún.
4., K, 10:36):