[Csaladtortenet 2] latin segítség kérés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Jún. 6., Cs, 17:36:25 CEST

Dvorzsák szerint Nógrádban volt Alsó- és Felső- (vagy Puszta-) Bodony;
Alsó-Bodonyban volt evangélikus templom. Az 1913-as helységnévtárban a
két falu már egyesítve van Kétbodony név alatt.
Az alsóbodonyi evangélikus anyakönyvek fent vannak az FS-en:
https://www.familysearch.org/search/catalog/199124

A házassági bejegyzéssel nem igazán boldogulok, de azt hiszem, a
vőlegény helybéli (neczpáli) iskola-rektorként szerepel.

Juli
/\ /\
>*.*<

Erzsi Kovácsné <keresone at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jún. 6.,