[Csaladtortenet 2] gorog vs. romai

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Jún. 11., K, 17:47:49 CEST

2019.06.11. 15:33 keltezéssel, Szigetiné Ili írta:
> Egyébként római és görög katolikus "vegyes " házasságnál az volt a törvény,
> hogy a gyerekek az apa vallását követik. Ez alól az volt kivétel, ha
> házasságkötésnél megegyeztek valami másban. Így vagyok én is g.katolikus,
> de ennek ellenére első áldozó Mádon a római katolikus templomban voltam. Ez
Nagyapám testvére Nagyváradon élt, római katolikus volt. Feleségét
általában evangélikusként írták be; egy alkalommal "helvét". Második
leánygyermeküknek (Zana Margit Borbála) mindkét keresztszülője görög
katolikus.
Csak érdekesség kedvéért...       Üdv, János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása