[Csaladtortenet 2] Debrecen - kutatás

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2019. Jún. 12., Sze, 13:45:45 CEST

Kedves Listalakók!

Ha akadna köztetek, aki megy a héten (esetleg jövő hét elején) a debreceni központi kutatóba (Vármegyeháza u.),
n agy szívességet szeretnék tőle kérni.
Egy iraton lévő pecsétlenyomatot kellene megnézni, mit ábrázol. Beszéltem a levéltárral és ezt a módot ajánlották,

mint leggyorsabb lehetőség. A replikák rendelését már tudom intézni e-mailben is, ami 30 napos átfutású (max.).
Nekem viszont sürgősen kellene legalább egy hozzávetőleges szöveges leírás a címerelemekről.
Ha vki jelentkezik a feladatra, a részleteket privátban megírom.

Köszönettel,
Jóna Sanyi.