[Csaladtortenet 2] könyvbemutató

Akos Sandor akos.sandor at gmail.com
2019. Jún. 14., P, 17:19:17 CEST

Kedves Kutatótársak!

Nemrég jelent meg dr. Pétery Jenő egykori tenisszövetségi elnök, bridzs-szövetségi kapitány életéről készült könyv, melynek szerkesztésében Sz. Kovács Éva és Markó György mellett társszerzőként vehettem részt.
Rövid leírás: https://neb.hu/hu/marko-gyorgy-sandor-akos-sz-kovacs-eva-a-teniszbajnok-petery-jeno-es-egy-polgari

A könyv többek között megvásárolható a 90. Ünnepi Könyvhét 15. sz. standján (Nemzeti Emlékezet Bizottsága kiadásában), dedikálás június 15-én szombaton 15-16 óra között lesz.

A teniszbajnok című könyv bemutatójára 2019. június 18-án, 18:00 órai kezdettel kerül sor az Erzsébetvárosi Zsidó Történeti Tárban.

Üdvözlettel:
Sándor Ákos