[Csaladtortenet 2] Szegedy (Szögedy) család, 1661.

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2019. Jún. 21., P, 09:37:17 CEST

Kedves Tagok!

Keresem a *Szegedy (Szögedy)* családot. Elsősorban a címert / címerleírást
keresem, de szívesen kapcsolatba lépnék bárkivel, aki ezt a családot
kutatja. Az én felmenőim Egerlövőn (Borsod megye) éltek.

"Szögedy István, Mihály, János és György, Lipót király Bécsben, 1661. május
10-én kiadott, Borsod vármegyében 1662. március 14-én kihirdetett
armálisával igazoltak. Címerszerzők: Szögedi Balázs és vele együtt fiai,
János, Gáspár és Mihály, testvére, István. A kihirdetés helye Szendrő
végvára."

https://www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Kempelen-kempelen-bela-magyar-nemes-csaladok-1/10-kotet-12A65/szegedi-szegedy-13364/?list=eyJmaWx0ZXJzIjogeyJNVSI6IFsiTkZPX0tPTllfS2VtcGVsZW5fMSJdfSwgInF1ZXJ5IjogInN6ZWdlZGkgMTY2MS4gbVx1MDBlMWouIDEwLjsga2loaXJkLiBCb3Jzb2RtIn0
A listában alulról a negyedik Szegedy családról van szó.

Megtisztelő segítségetek köszönöm!

Kellemes hétvégét,
Lajos