[Csaladtortenet 2] Rákosi Mátyás elvtárs

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2019. Jún. 26., Sze, 18:23:52 CEST

Annak örülök, hogy a véleményeiteket ütköztetitek. Ezt kellene tenni minden vitatott történelmi eseménnyel kapcsolatban. Irigykedve nézem a német TV-ket, ahol tárgyi ismeretekkel rendelkező történészek néha homlokegyenes álláspontjaikat megvitatják és rendszeresen közös álláspontra jutnak. Ezt évtizedek óta teszik felnevelve a következő generációt, lezárva egy-egy kényes némát. Valami azért már nálunk is beindult pl.-ul végignéztem a youtube-on a svábok kitelepitésével kapcsolatos  vitaestét.
Sajnos Máté unokám nem került be az első 12 versenyző közé igy nem jutott tovább. Majd jövöre!! Megyek ha kell megvigasztalom.

Az iPhone-omról küldve