[Csaladtortenet 2] Kérdés: -in végződés női neveknél - Latin

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2019. Jún. 26., Sze, 19:35:16 CEST

Kedves Érdeklődők !
Érdekességképp írom a következőket.
Dédanyám ükapja, Joannes Igl 1737-ben Buda-Újlakon vette el Sabina Colondin
nevű menyasszonyát.
Valószínűleg Kolland volt a menyasszony családneve. Óbudán 1710-es évek
végén -20-as években voltak Kolland nevűek,
"Kollandin" bejegyzés is van köztük.
Ü.: Á.

Dániel Daróczi <dani.daroczi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jún. 26.,
Sze, 19:03):