[Csaladtortenet 2] segítségkérés Őskeresős kutatótársakhoz

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Jún. 30., V, 17:57:45 CEST

Kedves János! Szarvason a vizsgált időszakban nagy evangélikus egyházközség
működött. Bár kétségtelen, hogy az 1800-as évek elejétől, viszonylag jól
követhetők az anyakönyvek és az indexek is. Az biztos, hogy nagyon sok
személy adatait kell átnézni az egyezőségek miatt. Akkor lesz alapvető a
problémád, ha az 1800-as évek előtti időszakot keresed.  Akkorra javaslom
egy személyes kutatást beiktatni Szarvason, ahol még őrzik az 1790-es évek
lakók összeirásait.  Kiváló anyag sokat segíthet az azonos nevű, esetenként
elírt, félreértelmezhető családi kapcsolatok kibogozásával.  Amikor oda
jártam jó 10 évvel ezelőtt barátságos, hozzáértő levéltárossal sikerült
együtt dolgoznom. Remélem a jó hagyományt folytatják az utódok is.
Üdv.: Pista